tiistai 28. helmikuuta 2012

Kuoleman tuomio

" Tämä on ensimmäinen asia
   jonka olen ymmärtänyt:
   aika on kirveen kaiku
   metsän keskellä."


 - Philip Larkin


Eikun siis. Onni.
Tämä päivä, oli oikein, Onni.

Aamusta lähtien ihana päivä, juna tuli  e t u a j a s s a (never before), ja bussissa tuli hyräiltyä ilmeisesti hieman liian kovaan ääneen ja joku lukiolainen alko siinä mun vasta päätä kovin hymyilemään mulle ja näytti sillee pienesti peukkua, hihi.

Sitten, sitten koulussa oli parhaita, ja kaikkea kivaa tapahtui, ja sitten iltakin on mennyt oikein hyvin, koska Emma oli paras ja auttoi minuu miun Äidinkielen lukukirjan kanssa, ja suostui lainaamaan miulle "Nuori Hannibal".
Nyt lukenut sitä noin 60 sivua ja oon iihan myyty, tosi mukava tapaus, tykkään muutenkin kovasti tuonne 30-40 luvulle sijoittuvista tarinoista. Ne on vaan kovin lähellä sydäntä.

Sitten tuli tuolla kakkoskameralla säädettyä jotain, ja kun olen nyt koko illan fiilistellyt sydänsuklailla (ei, en ostanut itse sentään), teellä, kynttilöillä ja tuolla kirjalla, niin ajattelin, että jos jotenkin yritän teillekin välittää sitä ihanuus tunnetta mitä on tänään tullut tunnettua niin pitkästä aikaa.






Hieman iltafiiliksiä teille purkaakseni, video on ihan hassu, eikä biisikään ole huonompi. No ei vaines, vitsi vitsinä (parhaat tietää), kovasti oikeesti tykkäilen!





Cheers!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat