tiistai 29. toukokuuta 2012

Toiveet korkealla, pää matalana

Arvatkaa mitä?
Joo no ei mullakaan pyöri päässä, kun musiikkia, tällä kertaa huuliharppu ja viulu. Olen kyllä aika onnekas.
Oikeestihan mulla on tänään syndet, te nyt ette vaan tiedä sitä, ja oikeesti täytän vasta 17, ettekä te nyt saa tietää sitäkään.

Ja arvatkaas miten mun vapaapäivä kului? Any ideas? Luin uskontoa. Joo. Oikeesti.
Huomenna kuiteskin viimenen koe, ja ajattelin, että kai sitä voisi panostaa. Mitä mä selitän, ei se kuitenkaan läpi mene...

No loppuviikosta olis kuitenkin parit syndepippalot tiedossa, ehkäpä sieltä löytyy sittes jo kuvia. (:
Nyt tällä tienoon kiitän kaikkia jotka on onnitellut, ja superspesialspessukiitos niille jotka oli kuvitellu, että olen materian arvoinen. Kiitos, tekin ootte ihania!


Koska ovat mun synttärit, saan päättää kans bilemusiikin, siinä teille erotiikkaa. parta. komeus. venytykset. komeus. mies. komeus. ääni. rakkaus.



Cheers!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat