maanantai 24. joulukuuta 2012

Materialistisuus tuo surrealistisuuden realistisuuteen. ah.

Joulu on se päivä, kun saan olla kotonakin luova. Siitä kertoo mm. tämän talon joulukuusen koristelu. Alla siitä enemmän kuvamatskua, mutta esimerkkinä sieltä löytyy mm. pokemoneja, bätmän ja hämiskin.
En myöskään pahemmin nyt rupea tässä joulufiilistelemään vaikka fiilareissa oonkin, enkä aio laittaa naamapanoon kauheeta listaa siitä mitä sain. Laitan sen tänne. 
Miten mun joulu sujui?
Olen ähkyssä, kuuntelen "Enkeleitä ja Demoneita" leffan soundträkkiä ja kirjoitan tätä pelkän kynttilän valossa, päätelkää te miten hyvin mun jouluni meni. 

Joulufiilistelyä:




Sit jotain mun lahjoista, näien lisäks tuli saatua kolme huivia, muumimuki, kaulakoruja, ja sen sellaista kivaa.





Sit sain Tautaulta tämmöttiset ihanat flanellihousut. syränhymiö.


Kuvat on vähän kehno laatusia, koska olin tosi laiskalla tuulella, nyt loppuillan vaan kattelen Crank2, luen kirjaa, ja hörpin teetä.
Hyvää joulua kaikille lukioilleni! Syränhymiö.


 Cheers!
PS: Miulla on muuten nykyään kanssa silmälasit hajataiton takia, ei näistä tule pysyvä varuste, nää nyt on vaan koulu tunneille.


Cheers! (xxx)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat